Pages

Friday, July 8, 2011

BERSIH ke??

Haih..

Kat mana je aku pergi, ada je isu BERSIH ni. Sesiapa yang keje hari sabtu, siap ada yang nak apply cuti bagai. Dalam FB, tweeter, semua bercerita pasal BERSIH. Pastu dah semua benda plak ngeri nak dekat dengan kaler kuning.

Sampai kereta warna kuning pun kena tempias sekali. Heeehheee. Lawak la. Semua takut nak keluar umah besok. Dah macam zaman darurat plak aku dengar. Erm..aku pun pelik jugak. Dah elok aman-aman dok Malaysia ni, ada plak manusia yang seronok hidup huru-hara camni.

Depa tak tau bersyukur ka?? Aku pun no comment la. Tak nak cakap lebih-lebih. Kang tak pasal-pasal blog aku terus bertukar kaler kuning plak. Terus tak BERSIH dah. Hee.

Bagi aku, dari menyalak kat tengah-tengah jalan KL tu, baik korang beramai-ramai bergotong-royong membersihkan KL tu. Pelancong tengok pun mesti teruja + kagum + bangga. Peluh pun keluar, badan pun sehat. Pahala pun dapat. Haih, pape jela. Apa yang penting KERJASAMA. Hikhik.

Untuk BERSIH esok, apa yang kamu dapat?



KUNING yang atas ni wat aku tak tahan...slurppp ;)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers