Pages

Thursday, March 7, 2013

Nursery for my baby

Kelmarin aku ambik cuti satu hari. Aku nak survey nursery area shah alam. Dah seminggu aku mengoogle. Of course yang registered with JKM.

Nursery terbaik area Shah Alam.
Nursery yang ok area Shah Alam.
Taska yang ok area Shah Alam.

Haa gitu tajuk aku menggoogle.

Lom lagi forum2 yang aku seacrh. Siap print lagi kau.

Eh tak masuk mimpi mimpi aku di malam hari. Hee

Punyalah gigih aku nak cari info. Dan tibalah waktu aku pergi ke nursery2 ni tadi. First nursery yang aku pergi. Reaksi aku - what? Memang macam ni ke? Terkurung dalam bilik? Kau tengok aku, aku tengok kau. Bosan? Tengok dinding plak. Adoiii.

Yela. Seumur hidup aku tak pernah masuk nursery. Agak jakun disitu. Bila dah 2-3 nursery aku masuk, ok now aku dah paham concept nursery. Sedapkan hati.

Paling tak boleh lupa, kejadian kat nursery seksyen 24 - tengah aku bersembang dengan one of the teacher, tiba-tiba ada seorang budak lebih kurang umur 3 tahun terjaga dari tidur. Budak tu terus berlari ke arah kami sambil nangis, "nak mama..nak mama..nak mama". Aku masa tu? "Takpelah, saya balik dulu". Aku terus sarung sandal and blah. Airmata aku pulak yang berjurai-jurai sampai aku tinggalkan Cipong and Qaiser dalam nursery tu. Haiiii la. Sensitipnya jiwa mak-mak ni.

Aku rasa macam tak sanggup nak continue misi mencari nursery terbaik ni kata kau. Apa lagi la yang bakal aku nampak lagi lepas ni. Eeee tak sanggup. Tapi nak buat guano? Nak taknak kena la cari jugak.

Sampai rumah, aku takde mood. Selera nak makan pun dah jauh sampai Sandakan. Bila Qaiser merengek sikit, aku jadi berang. Stress semua ada. Kesiannya dekat dia. Dah setahun syok duduk dengan wan, atok and abang yen now dia kena duduk nursery.

Redha ye sayang..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers