Pages

Monday, May 25, 2009

Baru jE Start...

hohoho....baru je start..pe yg baru start?
aku ler...baru je start nak merajinkan2 diri mengarang kat sini ha...

tu pon atas luahan perasaan my sis, pija atas kepuasan die mengarang kat sini..hee
aku da trase puas sket da ni..da start da ni..da trase da camne pija ase..
slame ni aku asik membebel kat manusia je..
kali ni aku nak membebel kat bende alah yg tak beckp ni plak..
hahaa mcm jakun bunyinye...bukan jakun tapi trase teruje plak nak becerite..
dlu aku rajin layan diari yg telah pon slamat aku bakar..kuang2..tragis2...
ckup la takat ni je tuk arini..
tu pon sbb ade yg memerhati ku...ish kacau je la mamat ni
sok2 la ku sambung plak
tu pon tah bile lagi la aku nak menjengah blog ni..haha

3 comments:

Miss PIJAOSIX said...

puas ati ko ye ton..
pas ni leh ngutuk nasha lak..
hahaha

Cip&Zee said...

hahaha...malang la blog ni..kene jd bahan kutuk mengutuk
hahahaha

CHENTA said...

hahah...membahan je..bukan mengutuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers