Pages

Saturday, February 5, 2011

Saya Pengantin Baru


Hari ni, 6 Jan 2011. Lagi 2 hari from today, genap la sebulan title aku sebagai isteri kepada Mohd Shaifol a.k.a Cipong. Rugi besar rasenya aku tak blog kan pasal semua preparation kahwin. Ceritakan susah senang aku dalam memakesure kan hari besar aku bejalan lancar dengan izin-Nya.

Tapi, masa tak mengijinkan. Masa tu, aku langsung tak heran pasal blog2 ni semua. Masa tu, aku juz fikir sume benda nak kene siapkan. Aku takde masa nak berblog2 sedangkan banyak lagi keje lain yang aku kene siapkan.

Tapi, bila semua dah setel, bila dah punya masa macam sekarang ni, baru la aku rasa betapa ruginya aku tak catatkan apa yang aku buat sebab blog ni la yang akan jadi bahan bacaan aku bila dah tua nanti. Tu pun kalo umur panjang. Kalo umur pendek sekali pun, takde ruginya sebab mungkin apa yang aku tulis ni, akan jadi bahan bacaan plak untuk suami aku, anak-anak aku, cucu-cucu aku. Mungkin.

Tapi takpe, untuk memuaskan hati sendiri, aku akan wat review tuk majlis perkahwinan aku yang dah selesai sebulan yang lepas. Ku akan refresh semua perkara yang aku takkan lupa sampai bila-bila.

Okeh.

3 comments:

Cip&Zee said...

i LOVE YOU SO MUCH MY LOVELY WIFE

Miss PIJAOSIX said...

statement yg last tu agak menyakitkan hati sikit...

Miss PIJAOSIX said...

ayat last tu tak boleh nak diterima pakai....!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers