Pages

Friday, May 27, 2011

Nothing but have something

aku tak tau nape lately aku malas giler nak mengupdate blog kesayangan ku ni. sayang kunun, tapi terbiar jugak. tak berjaga. huhu kalau nak ikutkan, hari2 aku nak update. tapi bila penyakit malas menguasai diri, aku tak mampu nak melawan. aku layan kan saje penyakit tu. lagipun blog aku ni bukan ada orang nak baca. sendiri tulis, sendiri baca. hahaha.

tu baru blog. lom fb lagi. aku dah lama giler tak bukak fb. maksud tak bukak tu, bukan la tak bukak langsung. sekali sekala tu ada jugak la ku bersiar-siar dalam tu cuma aku tak menjelma je kat wall sendiri mahupun wall member yang lain.

sebab, aku bosan bila hari-hari asik nak tengok orang meroyan je dalam fb tu. serius bosan. sampaikan cite bawah kain pun nak meroyan bagai nak rak kat wall tu. alangkah bagusnye kalau aku leh delete ayat-ayat giler talak mereka kat wall tu. mesti satu kepuasan bagi aku. hahahaha. kalau nak meroyan pun, bagi lah ayat yang sedap didengar sket. ni tak.......eeee bluweekkkss

ops.cukup la. kalo tulis panjang sangat, orang ingat aku meroyan plak kat blog sendiri. hahahha. tapi name pun blog sendiri, x appear pun kat blog orang lain. pedehal??

apa motif ku menulis malam ni? zero.

1 comments:

velasrizal said...

membebel tak tentu arah ahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers