Pages

Saturday, June 11, 2011

I am twenty six years old

Sungguh tak sangka, tahun yang ke 26 ni, aku celebrated beday atas katil.

No..no..no..heeee

Malam 31/05/2011 tu, sikit pun aku tak teringat nak tunggu detik kol 1200 macam tahun-tahun yang sebelumnya. Kalau dulu tu bangga giler jadi orang pertama yang wish. Heeee. Tapi malam ni aku penat sangat, kusyuk gila tidur padahal masa tu baru je kol 9 lebih.

Tepat kol 1200pm, supriseeeeeee. OMG!!!

Aku terjaga bila Cipong bawak cake with lilin masuk bilik tidur. Masa tu rasa macam mimpi pun ye. Mana taknya, lampu bilik sume da tutup. Tinggal cahaya lilin tu je yang menerangi bilik ku malam tu. Wowwww. Very very very suprise ok. Tetiba rasa suasana romantika giler siut. Hahahaha.

Tahun ni aku tak celebrate kat mana-mana restaurant ke, tepi pantai ke, etc. Juz kat rumah but tahun ni la aku rasa special giler when celebrated my beday atas katil. Hahahha. Tiup lilin, potong cake, makan cake, semua atas katil. I likeeeeeee....hikhik.


END.




Bangun pagi. Masa nak solat subuh, tetiba ada plak bungkusan atas sejadah. Lagi skali OMG!!!! Lagi sekali wat hati ku berbunga-bunga. Heeee. Aku dapat hadiah...Yeeyyyyyyy. Rilek..solat dulu baru bukak. Tadaaaaa....luv it so muchhhhh mucchhhhhh.

Seriously, aku tak bajet langsung Cipong plan wat semua ni coz aku tak nampak pun bila masa dia bawak balik cake and bila masa plak dia bungkus hadiah. Thanks dear. Luv u muahhh muahhhhh.



Syukur alhamdulillah, aku besyukur atas rezeki yang aku dapat selama ni. Aku berterimakasih kat mak ayah aku yang dah besarkan aku selama ni. Kat family aku yang jaga aku selama ni. Terima kasih sangat-sangat. And terima kasih to Cipong yang mengambik alih tugas mak ayah aku tuk menjaga aku. Jaga aku elok-elok ok.

Sayang semua and doakan aku panjang umur.

2 comments:

Miss PIJAOSIX said...

Ooohmg..dah tua rupernyer awk ni..

GADIS INI said...

cntek tulisan pok cipong...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers