Pages

Sunday, March 13, 2011

Saguhati untuk hari ini

Tengah aku kusyuk wat keje tadi, tiba-tiba someone ketuk pintu bilik aku.

"Nah, duit kau."

Aku dapat saguhati RM100. Wahh..rejeki jangan ditolak. Hee. Alhamdulillah.

Tiba-tiba pagi isnin aku yang penuh bulus ni terus betukar jadi indah menawan. Haha.

Tak semua yang dapat saguhati ni. Cuma mereka-mereka yang berkahwin untuk pertama kalinya, mereka-mereka yang bersalin, mereka-mereka yang masuk wad and mereka-mereka yang apa tah lagi.

So, memang langkah kanan lah duit ni datang dalam poket aku. Tau-tau je aku nak beli handphone baru. Huhu.

Dan pagi ni jugak la, aku sign letter for staff confirmation. Kejap je rasa 3 bulan.

Now, aku dah jadi permanent staff kat tempat baru ni. Alhamdulillah.

1 comments:

Miss PIJAOSIX said...

leh la blanje wa makin nasi lemak jap lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers