Pages

Sunday, June 12, 2011

Minah JUSCO takde adab

Lastweek aku meronda dulu kat Jusco Bukit Raja before balik kampung. Tengok-tengok ada sale. Tiap kali aku datang mana pernah yang tak sale Jusco ni. So, aku pun ambik kesempatan la untuk cari apa-apa yang boleh perabihkan duit. Yang aku berkenan, bra and baju.

Skang ni kalau beli baju, aku memang kena try dulu. Takleh pakai rembat je macam dulu. Kalau pakai rembat je, silap-silap nak buat sarung nangka pun takleh dah. Nak dijadikan cerita, aku pun pergilah fitting room. Adalah 2 minah ni yang jaga depan tu and bagi aku card macam biasa. Kunun-kunun taknak orang curik. Selalunya kalau tempat tu besar, aku ajax je Cipong masuk sekali. Tapi malam tu Cipong tunggu kat luar je. Bila aku dah try, aku panggil Cipong masuk. Sebab aku macam segan nak bagi orang lain tengok.

Bila Cipong dah masuk, tiba-tiba pintu aku kene ketuk sambil suara betina jerit,

"Lelaki takleh masuk".

Sejibik macam JAIS tengah buat operasi. Yang Cipong ni plak dah kelam kabut nak bukak pintu. Aku pun ape lagi, aku tutup balik pintu dengan cara kasar sket. Nak protes aa kunun ok. Hikhik. Aku dah hangin satu badan ni. Sakit hati. Dah la aku tengah kusyuk cuba baju satu-satu, minah ni plak sibuk menyalak kat luar pintu. Aku dah nekad, once aku keluar dari pintu tu, aku memang nak sound je minah bongok ni.

Tapi bila dah keluar, aku tengok sekor pun takde. Aku tanya promoter lain mana minah tu. Aku cari tu. Nak puaskan hati. Heee. Last-last tak gak jumpa. Aku pun melepaskan geram kat promoter yang lain. Hahahaha.

Aku mintak promoter tu ajar member-member dia yang lain tu beradab sikit. Jangan nak pakai sergah je. Bagi aku agak kuranghaaajarrr dia buat camtu. Coz depan tu aku tak nampak pun ada apa-apa signboard yang mengatakan as "LADIES AREA". Tu satu hal, yang aku sakit hati tu, cara dia tu ibarat aku and Cipong nak beromen plak kat dalam bilik kecik tu. Yang aku bawak masuk tu, laki aku hokeyyyyyyy.

Dia ingat aku bawak laki dia ke masuk dalam tu????

Grrrrrrrr........

3 comments:

Miss PIJAOSIX said...

kuang ajaq..ape pun tak bleh..!!!

CHENTA said...

tu laa...da jerit, lari plak

KuNanGKuNanG said...

salam kenal..kalau camtu la mmg wajib kene sound..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers