Pages

Sunday, August 14, 2011

Anugerah Allah : Part 1




Macam tak percaya.

Lastweek aku pergi buat check up my baby. Bila doc cakap, umur baby dah 2 months & 4 days, aku rasa nak peluk je doc tu. Hahah. Lagi 2 weeks, cukuplah 3 months. Masa scan, aku nk tengok la tapi gelabah punya pasal, aku kejung kat situ. Bila doc da print the result, baru aku nampak dia. Oh ya Allah, besarnya nikmat yang kau bagi kat aku. Kekalkan lah nimat ini selamanya. Alhamdulillah. Syukur..syukur..

Baru nampak kepala, aku asik nak tengok pic dia je. Heee.

Doa ku :

Ya Allah, peliharalah anakku ini selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia, Engkau yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu, Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.

Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik dan tetapkanlah di dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada RasulMu. Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat.

Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal. Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya, baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad S.A.W, dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.


3 comments:

No name said...

Alhamdulillah rezeki lar tue..

CHENTA said...

tq...alhamdulillah..heeee

Miss PIJAOSIX said...

oh anak IBU....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers