Pages

Monday, April 16, 2012

Nasib badan si Kecik


lagi sebulan je lagi aku nak sambung kerja..

sebulan tu tak lama..

kejap je tuu..

mengenangkan nasib anak aku yang sorang ni, sayu rasa hati..

siapa la yang bakal jaga dia sementara aku keluar bekerja..

boleh ke orang tu jaga macam mana aku jaga?

boleh ke orang tu jaga macam jaga anak sendiri?

sabar ke dia dengan ragam anak aku nanti?

haih..macam2 aku fikirkan..

kalau pun tak boleh jaga macam yang aku harapkan, atleast aku harap dia jaga anak aku sebagai manusia, bukan patung yang diorang boleh solotip atau ikat tangan anak aku kalau dia menangis.

ya allah jauhkan la..nauzubillah

ya allah..aku sayang anak aku..sayang sangattttt

temukan lah aku dengan orang yang betul2 ikhlas tuk menjaganya..

*mata dah kabur..pipi mommy dah basah..xleh tulis panjang2*



2 comments:

GADIS INI said...

ayat last tuh sentap taw bc.. hehee

CHENTA said...

Sedih hati mak..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers