Pages

Sunday, April 1, 2012

Pride 'N' Joy



Hi.

Title kat atas takde kena mengena pun ngan post aku ni.

Sebab aku sendiri tak tau nak wat title apa.

Tiba-tiba aku terpandang baju yang anak aku tengah pakai ni.

Pastu copy paste jela. Huhu

Eh lamanya tak menulis. Sampaikan password pun aku boleh terlupa tadi. Hihi.

Kalau nak dikkutkan macam-macam yang aku nak ceritakan kat sini.

Tapi tak cukup page plak nanti. Setahun punya ceritalah katakan.

Tambah-tambah lagi cerita pasal kewujudan anugerah Ilahi yang sorang ni.

Takpe-takpe. Tak kisah lah lambat ke tak, aku nak cerita jugak.

Sebab aku tau, ada seorang pembaca tegar blog aku ni. Hahahah.

Tak payah ramai-ramai baca pun takpe. Sebab aku tau, memang takde sape nak baca blog aku yang suam-suam kuku ni. Hahahah.

Tambah-tambah lagi, post aku pasni mungkin agak ke arah "ibu-ibu, bapak-bapak".

Hikhik...

Aku nak cerita and abadikan dari :

* aku pregnant
* bersalin
* sampai la berpantang ni ha....

Tak ke setahun punya cerita tu?? Hehehe

Okeh.

Bersambung...

1 comments:

Miss PIJAOSIX said...

lagi setahun awak beranak lagi yer...saye suke!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers