Pages

Tuesday, April 17, 2012

Nenenenenennnnnn



ni la barang2 basic yang aku beli


today aku dah mula practice susukan baby pakai botol tomme tippee - closer to nature lah kununn. tapi baby macam tak berapa nak rakus sangat menyusu. tak biasa lagi satu hal, tak kenyal macam mommy dia punya pun ye gak kot. heheee.

aku memang berniat nak bagi fully breastfeed to my baby. mula-mula aku ingatkan senang je but actually banyak step that we have to follow to ensure the nutrition in the breastmilk tak hilang. so aku pun google sebanyak boleh to get the info.

pheww. memang kalau nak diikutkan agak remeh from the pumping, storage, sterilize n macam2 lagi lah. so, from that aku pun search la breastpump and other keperluan tuk melaksanakan niat yang satu ni.

hopefully la aku dapat bagi dia fully breastfeed. kalau tak lama pun, setahun pun jadilah. kata susu ibu susu terbaik gituuuu. nampaknya pasni baby kena paksa la ye. no choice. takkan nak nyonyot tetek pengasuh plak?? hikhik. penat mak perahhhh nak. minum jangan tak minum.



4 comments:

Miss PIJAOSIX said...

alala...cian anak ibu...kene isap nenen tipu...pelan2 kayuh ye yang

CHENTA said...

Tutup mulut die ibu...

GADIS INI said...

hahahaha,klakar gle ayt alang..mau pecah perut baca taw...

hehe insyallah lame2 punting same kenyal ng mak nye..hehehe

CHENTA said...

Amin..maknye punye sekali nyonyot, pasti nak lagi..:ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers